Lantligt, vitt, nött, nytt, gammalt, mitt barndomshem, pappas livsverk, välkomna till vårt Paradis fyllt av ljuvliga barndomsminnen!

söndag 4 mars 2012

Party party!!

Jag har då inte varit och partat, händer inte så ofta nu för tiden precis :-) Jag har istället varit på Inredningsparty, Living and Room. Det fanns en hel del fina saker! Nu ska jag själv ha ett party hos mig den 21 mars! Om du som läser det här bor i närheten, kanske någon jag känner som har lust att komma, hör av dig! Du är välkommen!
Jag köpte det fina kakfatet som ni ser bredvid ljusstakarna främst i bilden.

Jag köpte även dessa fina hjärtan som ligger på mitt sminkbord i sovrummet.

Sist men inte minst den fina ljuslyktan i fönstret, samma som kakfatet. Den är superfin när den lyser där i fönstret på kvällen. Attans! Köpte ju en sak till, den glömde jag fota :-) den får ni se en annan gång, typiskt förvirrade mig! Vill ännu en gång tacka för er som röstat på mig i ellos tävling (se högst upp i högerkanten på min blogg). Välkomna också till nya läsare av bloggen! Ni alla förgyller min dag, puss och hej!


Maria

3 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vilka fina fynd du har gjort! Hade gärna kommit på inredningsparty - om det inte vore så att jag bodde så långt borta - inte minst för att få se ert vackra hem "på riktigt" ;0)

    Ha en fin kväll!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  2. This is so beautiful!!!Michaela

    SvaraRadera
  3. HEJ! Rackarns massa fina saker du köpt:-) Skulle det nu vara så att man partar loss så tänker åtminstånne jag varje gång....vad skulle jag ut och göra? Borta bra men hemma bäst, fast visst är det kul någon gång emallanåt. Antar att du bor lååååångt bort annars hade jag väldigt gärna kommit. Kram på dej Cathrin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en liten rad, då blir jag glad!
Kramar Maria