Lantligt, vitt, nött, nytt, gammalt, mitt barndomshem, pappas livsverk, välkomna till vårt Paradis fyllt av ljuvliga barndomsminnen!

tisdag 13 augusti 2013

Länge sedan sist!

Vet inte om någon fortfarande tittar in här på bloggen. Min tid och möjlighet att blogga har inte funnits. Jag har nu en liten bebis på fem månader, vår älskade Anton. ❤ Den 20 juli gifte vi oss jag och min numera kära man. Ett litet familjärt bröllop i hemlighet hemma vid poolen i samband med sonens dop. Mycket har alltså hänt och min dator har havererat. Därför har bloggen varit vilande så får vi se om jag kommer tillbaka. Men man kan ladda upp inlägg från iphonen även om bilderna inte blir de bästa. (Det är det jag gör nu) Följ mig annars  gärna på instagram! Jag heter Vitaparadiset och där lägger jag ut massor bilder från vårt hem varje dag!! Må så gott! Tack till er som troget tittar in eller har mig kvar i blogglistan. ❤❤
varmaste kramen Maria














11 kommentarer:

  1. Grattis till bröllopet och till Anton ! Vilket fint och vackert hem ni har .Bara så många fina och mysiga bilder .Önskar dej en skön onsdag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med bryllup og vesle gutten :) Flott navn har han også, min lillegutt på 11 mnd heter det samme.
    Første gang jeg besøker bloggen din, og himmel så mye vakre ting du har. Hit kommer jeg igjen :)

    Ha en fin dag!!
    Nina.

    SvaraRadera
  3. Ja GRATTIS till lilla Anton och bröllopet!!!
    Härliga bilder!

    Önskar er allt gott!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Grattis till Anton och bröllopet
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Åh, Maria allt ser SÅ fint ut!!!
    STORT GRATTIS igen... =)
    Och JA, vi vill ha dig tillbaka!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  6. Grattis till bröllopet och eran lille son!

    Stora fantastiska händelser. Förstår att tiden inte alltid räcker till att blogga.

    Jättefina bilder. Vackert brudpar och Ni har så underbart hem!
    Lyckönskningar från anita i Luleå.

    SvaraRadera
  7. Grattis till bröllop o dop, det riktigt strålar om er på bilderna ♥ Så vackert hem o fint arrangerat, kan inte bli finare! Ha en härlig söndagskväll;) Kram fia

    SvaraRadera
  8. Vill först säga grattis till allt,att vara gift är underbart tycker jag.Sen vill jag säga att det är roligt att du är tillbaka,har saknat dig.Kram

    SvaraRadera
  9. Tittar gärna in här du har det så fint
    Hoppas ni haft en jättefin jul
    Och God fortsättning fina du
    Varmaste kramar Tina

    SvaraRadera
  10. Thanks for sharing and posting here in the future as well. I'm looking for some information online so it would be nice if you could share it here in your future post.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    មាន់ជល់

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en liten rad, då blir jag glad!
Kramar Maria